Ca Erdemir România, una dintre companiile OYAK Mining Metallurgy, considerăm oamenii și viața ca fiind prima noastră prioritate și oferim angajaților noștri medii de lucru sănătoase și sigure.

Aplicații RH
-
În centrul abordării noastre holistice de gestionare a talentelor, ne propunem să ne asigurăm că angajații noștri lucrează în cel mai adecvat domeniu de activitate în conformitate cu talentele lor și să le sporim competențele personale și profesionale. În cadrul strategiei noastre de gestionare a talentelor, prioritizăm alocările de resurse interne prin efectuarea de evaluări ale potențialului angajaților pentru oportunități de carieră în companiile noastre prin intermediul aplicației „Centrul de evaluare și apreciere OYAK”. În timp ce ne pregătim compania pentru viitor, identificăm rolurile critice și creăm planurile noastre de rezervă. În conformitate cu procesele noastre privind talentul și succesiunea, deschidem o cale de carieră pentru angajații noștri prin prioritizarea candidaților interni ale căror competențe și experiență se suprapun cu posturile deschise. De asemenea, simțim puterea de a fi o structură mare în procesele noastre de rezervă. Acordăm importanță tranzițiilor între departamente și companii, oferindu-le angajaților noștri posibilitatea de a dobândi experiență în diferite domenii și locații. Sporim oportunitățile de carieră și dezvoltare prin crearea de planuri individuale de dezvoltare și obiective de carieră ale angajaților noștri.
-
Formările pentru a sprijini dezvoltarea profesională și individuală a angajaților noștri sunt concepute și planificate pentru a contribui la realizarea obiectivelor strategice ale companiei și la realizarea principiilor de bază ale politicii privind sistemele de management al calității, SSM, mediului, energiei și informațiilor. Formările angajaților, care se desfășoară prin metode de învățare la clasă și la distanță, sunt gestionate prin intermediul Platformei de învățare și dezvoltare DijitalİK, în cadrul categoriilor Sănătate și securitate în muncă, Profesională și tehnică, Dezvoltare personală și leadership, Sisteme de management, Orientare. La Ersem, care are o politică strategică de resurse umane, programe de leadership și de dezvoltare a talentelor, sisteme de management pentru clienți și furnizori și activități de sensibilizare pentru subcontractanți și subcontractați, sunt concepute diferite programe de învățare și dezvoltare în funcție de grupurile țintă. Cursurile de leadership se desfășoară prin programe coordonate în cadrul companiilor OYAK și OYAK Mining Metallurgy. Angajații noștri au posibilitatea de a accesa de la distanță Catalogul de învățare și dezvoltare DigitalİK, care conține aproximativ cinci mii de conținuturi, prin intermediul dispozitivelor mobile. În plus, angajații noștri au posibilitatea de a accesa și experimenta diferite medii de învățământ la distanță dintr-un singur punct, datorită integrărilor oferite cu platformele de învățare și dezvoltare preferate de întreaga lume și cu platformele de învățare a limbilor străine.
-
În cadrul managementului performanței, supunem angajații noștri o dată pe an unui proces de evaluare individuală a performanței bazat pe obiective. În procesul de Management al Performanței Individuale, evaluăm în ce măsură angajații noștri au realizat indicatorii de performanță care le-au fost atribuiți, identificăm punctele lor forte și domeniile care necesită îmbunătățire. În acest sens, oferim angajaților noștri feedback eficient pentru a-i sprijini în creșterea performanței, planificăm și urmărim activitățile de dezvoltare. Rezultatele anuale ale performanței individuale, obținute în vederea atingerii obiectivelor organizaționale, sunt utilizate pentru determinarea compensațiilor variabile și în procesul de management al carierei. Prin intermediul sistemului Digital HR, oferim angajaților noștri posibilitatea de a împărtăși cu managerii lor direcți cererile privind Obiectivele de Carieră. În acest context, angajații noștri își pot structura Planurile Individuale de Dezvoltare, pe care le planifică și le urmăresc anual.
-
Politicile noastre privind salariile și beneficiile extra-salariale sunt elaborate ținând cont de structura industriei în care activăm și de condițiile de concurență, fiind susținute prin diverse practici bazate pe analize menite să sporească angajamentul și motivația angajaților. În stabilirea salariilor, aplicăm o abordare sistematică bazată pe gradele pozițiilor determinate. Pentru determinarea salariilor angajaților, utilizăm o metodologie recunoscută la nivel internațional, bazată pe un sistem bine definit. Angajaților noștri le oferim beneficii precum asigurare privată de sănătate, asigurare de viață, salariu variabil bazat pe performanță și posibilitatea de a participa la un sistem de pensii private cu contribuție din partea angajatorului.
-
La Erdemir România, politica noastră de recrutare se bazează pe analiza nevoilor și planificarea eficientă a forței de muncă, asigurând plasarea celor mai potriviți candidați, aliniați valorilor și culturii noastre, în pozițiile corecte. Pentru a realiza selecția optimă, utilizăm criterii și metode stabilite pentru fiecare poziție. Activitățile de recrutare sunt desfășurate conform unui plan anual, iar pașii procesului sunt structurați într-un mod standard și transparent. În compania noastră, fiecare angajat care demonstrează succes are șansa de a avansa până la cel mai înalt nivel, atâta timp cât își menține performanțele. Ne propunem să formăm liderii de mâine din rândul angajaților noștri, oferind oportunități de carieră atât orizontale, cât și verticale între companiile noastre, prin intermediul anunțurilor interne.
-
01
Aplicare pentru Job
-
02
Evaluare Preliminară
-
03
Primul Interviu
-
04
Interviu cu Managerul
-
05
Test de Competență în Limba Engleză
-
06
Test de Inventar al Personalității
-
07
Evaluare de către Centrul de Evaluare pentru Pozițiile Necesar
-
08
Verificarea Referințelor
-
09
Ofertă de Angajare
-
10
Începerea Activității